Mijn account
Winkelwagen
0

home / faq

FAQ

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levertijd bedraagt 2-5 werkdagen. In het weekend wordt er niet geleverd. Bij producten die op maat worden gemaakt/aangepaste producten wordt de levertijd altijd met de klant gecommuniceerd. Producten kunnen ook bij ons worden afgehaald. In overleg met de klant spreken we hiervoor een afhaaldatum- en moment af.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na bestelling?

Dit is mogelijk indien het product nog niet verzonden is. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact op met info@laser-snijder.nl en vermeld hierbij het ordernummer. Mocht het product al verstuurd zijn kan je het uiteraard naar ons terugsturen en vergoeden wij de prijs van het product. Neem in dit geval ook contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Elke bestelling is af te halen op ons kantoor in Hoogvliet op de Mandenmakerstraat 70B. Neem altijd eerst contact op met ons via info@laser-snijder.nl om in overleg de afhaaldatum- en tijd af te spreken. Ons kantoor is namelijk niet altijd open en de bestelling moet worden klaargelegd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor onze producten bedraagt €6,95.

Kunnen de producten ook gepersonaliseerd worden?

Absoluut! Al onze producten kunnen volledig naar wens worden aangepast. Denk bijvoorbeeld aan een ander formaat of een ander materiaal. Het is ook mogelijk om een eigen ontwerp of idee bij ons te laten snijden of graveren.

Kan ik mijn product(en) retourneren?

Bij elke bestelling in onze webshop heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de aankoop. Binnen deze 14 dagen kan je zonder opgave van reden afzien van de aankoop en de bestelling terugsturen. Wij storten bij ontvangst het aankoopbedrag terug indien het product ons onbeschadigd en goed bereikt. De kosten voor het retourzenden zijn voor de klant. Op maat gemaakte producten kunnen echter niet geretourneerd worden (mits wij verantwoordelijk zijn voor levering van een verkeerd product/beschadiging). Download hier het retourformulier.

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Als je besloten hebt je bestelling te retourneren, onderneem dan de volgende stappen:

  1. Stuur een email naar info@laser-snijder.nl met daarbij de vermelding van de retournering, het ordernummer en de productnaam.
  2. Stuur het product onbeschadigd binnen 14 dagen na ontvangst naar ons toe. Voeg hierbij het ingevulde retourformulier toe.
  1. Het retouradres is:

    Laser-snijder.nl                                                 Mandenmakerstraat 70B                                         3194 DG Hoogvliet

Wat moet ik doen als het product beschadigd of onvolledig is?

Neem zo snel mogelijk contact op met info@laser-snijder.nl. Indien het product beschadigd of niet compleet is zullen wij er alles aan doen om kosteloos het product te vervangen of te vergoeden (eventuele verzendkosten worden ook vergoed).

Hoe bevestig ik mijn skyline?

Bij de skyline worden staalnagels meegeleverd die in de muur geslagen kunnen worden. Plaats de skyline recht tegen de muur, waarna je op een paar punten aftekent waar de staalnagels in de muur geslagen kunnen worden. Dit kan het beste bij een hoek van een gebouw aan de rechter- en linkerkant, en bij een grotere skyline ook nog in het midden. Wanneer de nagels in de muur zijn geslagen hang je de skyline op aan de nagels!

Bij een betonnen muur raden wij aan te werken met pluggen en schroeven.